زارع در نشست شورای وحدت : چه باشیم چه نباشیم اندیشه و افکار و منویاتی داریم که با هیچ نشستی از بین نمی‌رود به لطف الهی بوده، تثبیت شده و تا انتها ادامه دارد اینجا آمدیم تا بگوییم افکاری که ممکن است دیگران داشته باشند که در شرایط دیگری سیر می‌کند و به گونه‌ای دیگر پیش برود، نه این نیست.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 27 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام محمد زارعی در نشست شورای وحدت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت برگزار شده بودذ، با بیان اینکه عموم جامعه ما نخبگان، احزاب و جریان‌های سیاسی در گفتمان خود به سمت مطلوبیت رویکرد دارند، افزود: همه علاقمندند که در هر انتخابی علاوه بر مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح اتفاق بیفتد، اما پای عمل که می‌آید علایق سیاسی، مسایل شخصی و قومی ورود پیدا می‌کند و ما از آن هدف عبور می‌کنیم یا زاویه می‌گیریم.

زارع بیان کرد: امیدواریم ضمن پایداری به مشارکت حداکثری این مسئولیت را احزاب به ویژه شورای وحدت بعنوان جریان انقلابی پیگیری کند.

این کاندیدای مجلس در حوزه بویراحمد و دنا گفت: جهت‌گیری‌ها به سمتی باشد که افکار عمومی بپذیرد.

وی با بیان اینکه وقت کم است و انتخابات حساس و تعیین کننده، بیان کرد: مجلس موجود به تعبیر رهبری، انقلابی است در افکار عمومی، اما این عملکردهاست که مشخص می‌کند، در برابر صیانت از فرمایشات رهبری و توجه و تبعیت از فرامین رهبری مسوولیت داریم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:، اما چطور به اینجا برسیم بخشی در این مقطع اتفاق می‌افتد نمی‌توان گفت تابع حب و بغض و علایق سیاسی و شخصی و قومیتی جلو برویم و خود را مدعی حزب و گروه بدانیم و جلو برویم بعد ببینیم اتفاق دیگری افتاده است.

وی در ادامه گفت: بنابراین کار مهم را قربانی این نکنیم که هر اتفاقی روی بدهد، اما مشارکت حداکثری باشد، مشارکت حداکثری نباید به هر قیمتی نباشد.

زارع با بیان اینکه بنده اولین بار است در این نشست حضور دارم، افزود: چه باشیم چه نباشیم اندیشه و افکار و منویاتی داریم که با هیچ نشستی از بین نمی‌رود به لطف الهی بوده، تثبیت شده و تا انتها ادامه دارد اینجا آمدیم تا بگوییم افکاری که ممکن است دیگران داشته باشند که در شرایط دیگری سیر می‌کند و به گونه‌ای دیگر پیش برود، نه این نیست.

زارع گفت: آن چیزی که اینجا اتفاق می‌افتد این باشد شاخصه‌های وکالت مردم را چه کسی می‌تواند بهتر پیش ببرد با نتیجه‌ای که امامین انقلاب، شهدا و مردم از ما انتظار دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم اگر اشتباهی کنیم به پای انقلاب می‌نویسند نه به پای یک نفر، گفت: اینکه فکر کنیم بر اساس پیش‌بینی قبلی به یک نتیجه برسیم اتلاف وقت است وقتی که اینجا می‌گذاریم مسئولیت داریم، مردم فهیم موقعیت شناس و زمان شناس استان ما در همه مقاطع ثابت کردند از ما جلوتر هستند.

وی سلامت انتخابات را مهم خواند و افزود: هفته تبلیغات طبق قانون مشخص است شور انتخابات، اردوکشی، سخنرانی، تجمع و... خوب است، اما قبل از هفته تبلیغات قانون شکنی است.

وی ادامه داد: قانون چارچوب دارد شما بعنوان کسانی که مسایل جریان قدرتمند جریان انقلاب را هدایت می‌کنید این‌ها را بگویید.

زارع با بیان اینکه این به نظرم جنگ روانی است برای تحمیل بر افکار و اذهان عمومی، گفت: این موضوع را به عنوان سلامت انتخابات متذکر شوید، شاید مسئولین نمی‌دانند قانون انتخابات چه می‌گوید. زمان تبلیغات کی هست؟! اردوکشی و همایش، و سخنرانی کی هست.

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم افزود : وقتی سلامت انتخابات زیر سوال می‌رود امنیت هم مخدوش می‌شود مسئولیت‌ های ما بک بعدی نیست بعنوان هدایت یک جریان سیاسی باید در همه جوانب عادلانه رفتار کنیم. / فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار