مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مشمولان طرح امنیت غذایی کودکان می‌توانند از ١۶ قلم کالای اساسی موجود در فروشگاه‌های متصل خرید کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 27 January 2024

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: طرح حمایتی دولت برای ارتقای امنیت غذایی کودکان زیر پنج سال طرحی است که از آبان ماه امسال کلید خورده است.

وی افزود: در این طرح حمایتی ماهانه ۱۰ میلیون ریال به حساب سرپرست خانوار دهک‌های یک تا پنج، ۶ میلیون ریال برای سرپرست خانوار درگاه ۶ تا هفت واریز می‌شود.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر خانواده‌ای که یک فرزند نیازمند به تغذیه غذایی است و ماه قبل ۲۰ میلیون ریال دریافت کرده باشد و آن را هزینه نکرده باشد در بهمن ماه نیز ۲ ماه برای آن خانواده واریز خواهد شد یعنی بهمن و اسفند که معادل آن ۴۰ میلیون ریال است.

این مقام مسئول گفت: سرپرستان خانوار می‌توانند از ۱۶ قلم کالای اساسی که در فروشگاه‌ها زنجیره‌ای و اینترنتی که متصل به این طرح هست خرید کنند.

احمدی ادامه داد: برنج، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز بیشترین میزان خرید را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اذعان کرد: ماهانه چهار میلیون ریال در قالب طرح ملی یسنا برای مادران دهک‌های یک که فرزند زیر ۲ سال دارند به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان این ۲ طرح باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که زمان استفاده از اعتبار کالا برگ ۲ ماه است و قابل تمدید هم نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار