مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت : ۱۲ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان از قبل آماده شده است که سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 25 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شریفی اظهار کرد : در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های گردشگری به طور رسمی از نرم افزار ایلام بَلد، اطلس باستان شناسی و بسته بررسی و شناسایی ظرفیت‌های دهلران رونمایی خواهد شد.

وی بیان داشت :  یکی از مهم‌ترین اهداف میراث فرهنگی، معرفی ایلام به بخش خصوصی داخلی و خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران عراقی برای سرمایه‌گذاری در استان است.

شریفی افزود : استان ایلام به دلیل قدمت بسیار زیاد از آثار تاریخی و طبیعی متعدد و متنوعی برخودار است که می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری طبیعی در کشور تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت : تنگه‌های ویژدرون، رازیانه، الماس، کافرین، رودخانه سیمره و غار روز باز زینگان از جمله مناطق طبیعی استان ایلام برای گردشگری‌های ماجراجویانه، مناطقی مانند: چشمه‌های آبگرم دهلران برای گردشگری سلامت و سایر نواحی استان نیز برای گردشگری طبیعی مناسب است.

وی ادامه داد : در این نمایشگاه فعالان شاخص صنعتگر، تور‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری طبیعی و ماجراجویانه، انجمن‌های گردشگری سلامت و فعالان بوم گردی‌های محلی حضور خواهند داشت.

شریفی خاطرنشان کرد : نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار