دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شمال غرب شیراز گفت: در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی و قانونی با مالکان اماکن و کافی شاپ های غیر مجاز در غرب شیراز برخورد می شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 20 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ سید حسین حسینی دوشنبه در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شمال غرب شیراز بیان کرد: در سالجاری تاکنون تعداد هشت باغ در شهرک دوکوهک، یک کافی شاپ و تعدادی از باغ های مجالس به دلیل هنجار شکنی، ایجاد مزاحمت برای عموم و عدم رعایت شئونات اسلامی و قانون اساسی در غرب شیراز پلمب و از متصدیان آنها تعهد گرفته شد.

وی افزود: برخورد با این متخلفان بنا به شکایت مردم شهرک دوکوهک مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از باغ های منطقه به ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان ارجاع داده شد که پس از پیگیری های به عمل آمده در اوایل مهرماه مامورین اداره نظارت بر اماکن ناجا ضمن تشدید اقدامات کنترلی ونظارتی خود متصدیان این باغ ها را احضار کردند و تذکرات لازم به آنها داده شد.

حسینی اظهارداشت: برخی از این باغ ها و کافی شاپ ها به دلیل چند بار تذکر مکرر و عدم رعایت شئونات ، با حکم قضایی پلمب شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) اضافه کرد: همه ما در مقابل امر به معروف و نهی از منکر و اجرای ارزش های دینی و مذهبی در جامعه وظیفه داریم و اگر خواص در انجام این وظیفه کوتاهی کنند بلا بر آن جامعه نازل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار