فرماندار هلیلان از پیش بینی ۲۹ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار در این شهرستان برای انتخابات ۱۱ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 23 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ کوروش عیوضی اظهار کرد: از این تعداد شبعه اخذ رای ۱۵ شبعه مربوط به بخش "مرکزی" و ۱۴ شعبه مربوط به بخش "جِزمان" است.

وی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی ۱۰ شعبه به صورت ثابت و ۵ شعبه به صورت سیار است، تصریح کرد: در بخش "جِزمان" نیز ۹ شبعه به صورت ثابت و ۶ شبعه هم به صورت سیار برای انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

فرماندار هلیلان با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان همواره حضوری با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته‌اند، تصریح کرد: تمهیدات لازم در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شده است.

عیوضی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، یادآور شد: هیئت‌های اجرایی انتخابات در این شهرستان تشکیل شده و آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند و مهم ترین راهبرد این هیئت‌ها، رعایت اصل بی طرفی و قانون‌مداری در راستای برگزاری انتخابات سالم، با امنیت و در راستای حضور حداکثری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و تاثیر بر حضور مردم در پای صندوق‌های به کار بسته اند، ابراز کرد: مردم شهرستان هلیلان در یازدهم اسفندماه با حضور حداکثری خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی خواهند کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار