فرماندار شهرستان دره‌شهر گفت: ۶۲ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان به صورت ثابت و سیار برای انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 21 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ هوشنگ طاهری اظهار کرد: در بخش مرکزی این شهرستان ۵۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۴۰ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه به صورت سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: در بخش ماژین نیز ۱۱ شعبه در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است.

فرماندار دره‌شهر یادآور شد: مردم این شهرستان همواره در طول انتخابات گذشته، حضوری حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای داشته‌اند و در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز با حضور خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

طاهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری در راستای تحقق سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای، رویکر اصلی ا و مهم همه اعضای هیئت‌های اجرایی در این شهرستان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار