فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري شخصي خبر داد که چهار شهروند کرمانشاهي را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 16 January 2024

به گزارش خبرگزاري تابناک کرمانشاه، «مهدي حاجيان» اظهار کرد: پس از وقوع قتل چهار نفر در شامگاه روز ٢۴ دي در يکي از روستاهاي شهرستان کرمانشاه، رسيدگي فوري و همه جانبه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات ابتدايي پليس مشخص شد چهار نفر با هويت معلوم بر اثر شليک گلوله کلت در يک انبار کاه به قتل رسيده‌اند و فرد قاتل نيز با يک دستگاه خودرو از محل گريخته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهميت موضوع بلافاصله تيم‌هاي تخصصي از پليس تشکيل و اقدامات فني و اطلاعاتي و بهره‌گيري از منابع و مخبرين از يک سو و تعامل و رايزني با خانواده قاتل و منتفذين وابسته انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حالي که تحقيقات همه جانبه ماموران براي دستگيري قاتل متواري ادامه داشت در نهايت اين فرد ظهر امروز (٢۶ دي) در حالي که قصد معرفي خود به پليس را داشت، توسط ماموران شناسايي و دستگير شد.

وي خاطرنشان کرد: متهم دستگير شده در بازجويي ها صراحتا به قتل هر چهار نفر اعتراف و عنوان کرد به خاطر اختلافات شخصي، دست به چنين اقدامي زده است.

حاجيان در پايان با اشاره به کشف يک قبضه کلت کمري از فرد قاتل، گفت: در اين راستا پرونده اي تشکيل و تحقيقات تکميلي از اين فرد همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار