رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان به توقیف هشت دستگاه خودروی شوتی اشاره کرد و گفت: بیش از 16 میلیارد و 200 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 14 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت در دستور کار این پلیس قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودرو‌های سواری و وانت‌بار (موسوم به شوتی) که با هماهنگی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، هفته گذشته به مدت سه روز اجرا شد که طی این طرح تعداد هشت قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: مأموران در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل تعداد پنج دستگاه لوازم‌خانگی، دو دستگاه تلویزیون خارجی ۶۵ و ۷۵ اینچ، ۷۵۰ ثوب انواع پوشاک خارجی و هفت‌دستگاه سرخ‌کن خارجی، ۲۶۷ کیلوگرم شکلات خارجی، ۳۵۰ کیلوگرم غذای حیوانات خارجی، ۲۵۴ کیلوگرم پاستیل خارجی، ۵۲ هزار و ۸۰۰ نخ سیگارت خارجی و ... که همگی فاقد مجوز و قاچاق بودند، را کشف کردند.
بدری خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات قاچاق مکشوفه در طرح مذکور را ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و همچنین در این‌رابطه تعداد هشت دستگاه خودروی شوتی (سواری و وانت‌بار) توقیف شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار