مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا،گشت مشترک تعزیرات حکومتی متوجه دپوی مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی در انبار های یک مجموعه صنعتی شدند .
کد خبر: ۱۱۴۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 10 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سید مهدی محمدی  اظهار داشت : در راستای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا،گشت مشترک تعزیرات حکومتی متوجه دپوی مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی در انبار های یک مجموعه صنعتی شدند .

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی با قاضی تعزیرات حکومتی ، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات،بازرسان اداره صمت و جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبارها، ۱۲هزار کیسه کود شیمیایی که بر خلاف ضوابط تعیین نگهداری می شد را کشف کردند.

سید مهدی محمدی در ادامه بیان داشت:باتوجه به اینکه ارزش کودهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان ۴۶ میلیارد ریال برآورد گردیده تصریح کرد: در این خصوص با توجه به اینکه اقدام متخلفین بر خلاف مقررات و در راستای تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز می باشد. لذا با هماهنگی و کسب دستور قضایی انبار های مذکور توسط پلیس اماکن ناجا پلمب گردید که پس از رسیدگی پرونده، ضمن ضبط کالای مکشوفه مرتکبین برابر قانون به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

محمدی در پایان با تاکید بر برخورد جدی تعزیرات حکومتی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات به صورت شبانه‌ روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا وارز است./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار