مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از جمع‌آوری بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات مستحبی و واجب طی سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 09 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» رضا البرزی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات مستحبی و واجب در استان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: بخشی از زکات جمع‌آوری‌ شده بر اساس اولویت صرف اجرای طرح‌ها، کارهای عمرانی و عام‌المنفعه در روستاها و مناطق محروم می‌شود.

وی گفت: بخش دیگر از وجوهات زکات برای امور معیشتی نیازمندان و خرید جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند، امور درمانی محرومان، تحصیل و آموزش فرزندان خانواده‌های نیازمند اختصاص یافته است.

البرزی با بیان اینکه پرداخت زکات و وجوهات آن یکی از منابع رفع نیازهای معیشتی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان است، خاطرنشان کرد: بیشترین زکات پرداختی استان مربوط به خیران، کشاورزان و دامداران است.

این مسئول با بیان اینکه زکات استان در دو بخش واجب و مستحب جمع‌ آوری می‌شود، گفت: جمع‌ آوری میوه و تره‌بار از حجره‌داران نیکوکار، جمع‌آوری پوشاک، کالای جهیزیه و ارزاق عمومی از صنوف مختلف و بنکداران برای توزیع بین مددجویان از دیگر فعالیت‌های ستاد زکات استان البرز است.

برچسب ها: رضا البرزی ، البرز ، زکات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار