جانشین فرمانده سپاه روح الله مرکزی:
جانشین فرمانده سپاه روح الله مرکزی گفت: عملیات تروریستی دشمن ناشی از سردرگمی، تضعیف و ناتوانی قدرت وی در عرصه دفاعی و نظامی است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 07 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محمدرضا عسگری روز یکشنبه در نشست بصیرتی و هم اندیشی فرماندهان بسیج ادارات کل استان مرکزی اظهار کرد: اختلال در امنیت جامعه در آستانه انتخابات پذیرفتنی نیست و دشمن باید بر این امر واقف باشد که انجام هرگونه اقدام تروریستی در نظام جمهوری اسلامی چیزی به غیر استیصال و درماندگی ندارد.

وی با بیان اینکه در جنایت تروریستی و غیرانسانی در کرمان همزمان با سالگرد سردار سلیمانی، مردم بی‌سلاح و بی‌گناه ترور شدند، گفت: این عملیات تروریستی، ناشی از سردرگمی دشمن و تضعیف و ناتوانی قدرت نظامی او در عرصه دفاعی و نظامی دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: دشمنان از روی ضعف و استحصال دست به این جنایات زدند اما به تعبیر رهبری تمام مسببان و آمران این جنایت تروریستی به سزای اعمال خود می رسند.

سردار عسگری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع مظهر خلوص، رشادت، جسارت، اقدام و عمل جهادی بود و با روحیه مردم‌داری خود در تمام صحنه‌ها حضور داشت.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: دشمن از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه داشت چرا که وی یک چهره نظامی نبود بلکه در فتنه‌های مختلف جهاد تبیین می‌کرد.

سردار عسگری با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب دفاع مقدس و امام راحل است، افزود: شهید سلیمانی نقش کلیدی در تشکیل و پیشرفت جبهه مقاومت داشتند، به طور حتم اگر ایشان نبودند در آن مقطع مشکلات زیادی ایجاد می‌شد چرا که ایشان با کادرسازی که در نیروی قدس داشتند، توانستند امنیت را در منطقه ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به دنیا مخابره شده که موجبات باعث ایجاد موج بیداری در جهان و اعتراض به این جنایات فراهم کرده است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیز گفت: این عملیات هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر فلسطین و جبهه استکبار را در هم شکست و باید اذعان داشت فضای مجازی مهم‌ترین ابزار برای مقابله با جبهه استکبار است و تبیین واقعیت‌ها با ایجاد وحدت و هم افزایی در فضای مجازی به تبیین واقعیت ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار