مدیرعامل آبفای ایلام از مراحل پایانی فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: این پروژه دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 06 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ناصری  اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه آبرسانی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر از آب پایدار، بهداشتی و سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در سنوات گذشته روستاهای مجتمع ماهیزان داجیوند هلیلان با کمبود آب مواجه بودند، لذا جهت بهبود و ارتقا آبرسانی به این مجتمع، در فاز اول اقداماتی از قبیل حفر و بهره برداری از یک حلقه چاه آبرفتی به عمق ۱۰۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، احداث خط انتقال به‌طول بیش از ۱۰ کیلومتر و احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی بتنی در دستور کار قرار گرفت و حدود ۶۰۰ متر خط انتقال برق نیز اجرا شده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اعتبار اولیه برای اجرایی شدن فاز اول این پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در فاز اول، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر و در فاز دوم که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می شود در مجموع جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از نعمت آب پایدار، بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

ناصری تاکید کرد: طی ۲ سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی صورت گرفته که بر آنیم تا با همدلی و هم افزایی بیشتر، این فعالیت ها را افزایش داده و در ارائه خدمات مطلوب و آبرسانی به مردم شریف استان ایلام، گام های موثرتری برداریم./م

بیشتر بخوانید: 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار