سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت : : این مراسم همزمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در سطح مساجد این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 04 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام علی چراغی پور  اظهار کرد: این مراسم همزمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در سطح مساجد این استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در مرکز استان در محل مسجد صاحب الزمان ( عج ) برگزار می شود، تصریح کرد: از عموم مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت پرشور در این آیین دعوت می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور  مطرح کرد : اقدام بزدلانه و ضد بشری در کرمان، بار دیگر نشان داد که هراس استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی از ایران اسلامی به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت و نام ماندگار حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود :  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، برای سرپوش گذاشتن بر شکست های پی در پی خود دست به ترور انسان های بیگناه زده و البته بدانند اینگونه اقدامات کور و بزدلانه راه به جایی نخواهد برد و موجب تقویت و گسترش روحیه مقاومت و مبارزه ملت بزرگ ایران در برابر مستکبران و ایادی دست نشانده اش می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار