استاندار زنجان از آبگیری دو سد در استان تا سال آینده خبر داد و گفت: کریدور شمال به جنوب هم در مسیر قیدار به سلطانیه در آستانه چهار بانده شدن است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 03 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در آئین آغاز دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان با تبریک روز زن و مادر، به درگذشت مادر خود اشاره و با بیان اینکه روز مادری است که مادر ندارد، اظهار کرد: هر کس مادر دارد قدر مادرش را بداند که نبودنش بسیار سخت است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در زندگی هر انسانی تاثیر یک زن وجود دارد، افزود: این تأثیرگذاری در حوزه‌های مختلف متفاوت است، ولی اصلی‌ترین آن در تربیت مادرانه است.

استاندار زنجان به سفر رئیس‌جمهور طی چند روز آینده به زنجان اشاره کرد و گفت: باید بگویم که این سفر‌ها به ویژه سفر نخست بسیار تاثیرگذار بود و سفر دوم هم به همین‌گونه مفید خواهد بود.

وی به گره‌گشایی‌های روی داده در سفر‌های انجام شده توسط هیات دولت در حوزه‌های مختلف که در مسیر بروکراسی گیر افتاده است، اشاره و تاکید کرد: سفر رئیس جمهور در این روز هم در حوزه آب و سد مشمپا پتروشیمی، راه‌آهن و دیگر حوزه‌ها گره‌گشا خواهد بود.

افشارچی اصل مشکل جامعه امروز را اقتصاد دانست و ادامه داد: دلیل این مشکل تاریخی شکل‌گیری اقتصاد مبتنی بر نفت است که توسط دولت پولدار اداره می‌شده است.

استاندار زنجان به تلاش دولت برای تولید ثروت از روش‌های دیگر در سال‌های اخیر که نتیجه آن در آینده مشخص می‌شود اشاره و تصریح کرد: ایجاد کریدور‌های شمال به جنوب و شرق به غرب و ارزش دادن به فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی از جمله این روش‌ها است.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در سطح استان زنجان برای تولید ثروت از جمله سرمایه‌گذاری‌ها و اجرای ۶۵ هزار همت پروژه اقتصادی افزود: باید متوجه بود که تغییر نگرش اقتصادی در یک جامعه زمان‌بر است.

افشارچی به اجرای پروژه‌های بزرگی در حوزه آب از جمله سدسازی که دو مورد از آن‌ها در سال‌جاری و همچنین سال آینده آبگیری خواهند شد اشاره کرد و گفت: با اجرای پروژه تصفیه آب و استفاده از پساب نیاز ۵ هزارمترمکعبی یکی از صنایع استان از این طریق رفع می‌شود که ۴ هزار مترمکعب آن محقق شده است.

استاندار زنجان ادامه داد: در حوزه راه هم، کریدور شمال به جنوب استان در سلطانیه به قیدار در آستانه چهاربانده شدن است، ضمن اینکه با تهیه راهکار‌های فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله تسهیلات ارزان‌قیمت به فکر نسل آینده نیز هستیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار