استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : امروز روز تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و شهداست و مردم ایلام در نهم دی ماه امسال هم بصیرت شناسی و تعهد خود به نظام را اثبات کردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 30 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در آیین گرامیداشت نهم دی ماه  بیان داشت : حضور پرشور و خشمگین مردم ایلام در هشتم دی ماه سال ۸۸ نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی آنها بود و همچنان این دشمن شناسی با مردم ایلام عجین شده و امروز حضور پرشور اقشار مختلف در آیین گرامیداشت نهم دی ماه بیانگر این امر است.

وی افزود : امت انقلابی ایران اسلامی در حالی نهم دیماه سال ۸۸ علیه فتنه گران به خیایان‌ها آمدند که مردم ایلام در هشتم و یکروز زودتر خشم و خروش خود را علیه آشوبگران نشان دادند.

بهرام نیا ادامه داد : امروز روز تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و شهداست و مردم ایلام در نهم دی ماه امسال هم بصیرت شناسی و تعهد خود به نظام را اثبات کردند.

وی مطرح کرد : دشمن شناسی و فتنه شناسی به موقع یک ضرورت برای امت اسلامی است و در آشوب های سال ۸۸ تخلف در انتخابات و آرا، حاصل یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار