سرپرست پلیس راه کرمانشاه:
سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به جو مه‌آلود در جاده‌های استان، رانندگان فاصله طولی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 30 December 2023

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به شرایط مه‌آلود هوای صبح امروز شنبه (۹ دی‌ماه)، رانندگان باید به شرایطی توجه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان حتما چراغ‌های جلو ماشین را روشن کرده و اگر وسیله نقلیه دیگری در کنار یا جلو آنها بود، فاصله طولی و عرضی لازم را با آن رعایت کنند تا خطری ایجاد نشود.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر مشکلی برای وسیله نقلیه در جاده پیش آمد، اتومبیل خود را در یک محل یا پارکینگ امن نگهداری کرده و علامتی به معنی خطر پشت اتومبیل خود قرار دهند تا سایر وسایل نقلیه متوجه نقص فنی این اتومبیل باشند.

وی بیان کرد: حتما از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را استعلام کنند که با آمادگی بیشتری اقدام به سفر کنند و از خطرات آگاهی داشته باشند.

زارع ادامه داد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند، چنانچه افراد به خدمات امدادی نیاز داشتند می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۰ نیاز امدادی خود را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط مه گرفتگی صبر در رانندگی، رعایت فاصله طولی، عدم سبقت غیرمجاز و عدم توقف در حاشیه جاده و مسیرهای حرکت سایر خودروها از موارد الزامی برای رانندگان است.

زارع در پایان گفت: با توجه به توجه رانندگان و عدم سهل انگاری آنان در جاده‌های استان، تا به‌حال حادثه‌ای رخ نداده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار