مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری دومین دوره جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه درشهرستان اراک به مناسبت بزرگداشت مقام زن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 27 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،این جشنواره جهادی در شهرستان اراک به همت مشاورین امور بانوان دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی از روز شنبه ۹ دی ماه تا روز یکشنبه ۱۱ دی ماه سال جاری در شهرک ولیعصر مسجد الغدیر برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره خدمات مهارت آموزی متناسب با اقلیم و ظرفیت های بومی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری و همچنین مستقر شدن اورژانس اجتماعی در محل پایگاه جهادی و خدمات کاریابی با محوریت مشاغل خانگی و مشاوره شغلی، میز خدمت با امکان ارائه خدمت جهت پوشش بیمه زنان خانه دار (پویش هدیه به همسر) ارائه می شود.

این مقام مسئول، افزود: میز خدمت با امکان ارائه خدمت جهت پوشش بیمه ای دختران دانشجو (پویش هدیه به دختران)، میز خدمت با امکان ارائه خدمت جهت پوشش بیمه روستایی و عشایر و خدمات درمانی و غربالگری نیز از دیگر خدماتی است که در این جشنواره به عموم مردم با اولویت بانوان شریف ارائه خواهد شد.

وی همچنین منظور از پویش هدیه به همسر ودختران این است که همسران، پدرها و برادران از طریق افتتاح بیمه زنان خانه دار و دختران دانشجو زنان و دختران، خود را پوشش بیمه ای کنند و آن را به مناسبت روز زن به ایشان هدیه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار