مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت : تعزیرات حکومتی در کنار وظایف خود کار نظارت بر بازار را نیز بر عهده دارد و طرح گشت‌های شبانه به این منظور اجرا که بیش از 100 کیلوگرم فرآورده‌های فاسد طی اجرای طرح نظارت بر بازار کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 29 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : تعزیرات حکومتی تنها نهادی در جمهوری اسلامی است که قوه قضاییه و قوه مجریه بر آن نظارت دارند و این دستگاه اقدامات مهمی جهت رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم داشته است.

وی گفت : کمبود کود شیمیایی برای کشاورزان مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با رصد و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۱۱ هزار کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی کشف و از طریق سازمان جهاد کشاورزی بین کشاورزان استان توزیع شد و همچنین خاطیان به پرداخت ۸۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

محمدی ادامه داد : در بحث کالا و خدمات نیز در ۹ ماهه سال جاری هفت هزار و ۷۰۰ فقره پرونده از مراجع نظارتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده که از این تعداد هفت هزار و ۶۷۳ فقره پرونده مختومه شده است.

وی خاطرنشان کرد :  تعداد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در مدت ۹ ماهه امسال یک هزار و ۹۰۰پرونده بوده که علاوه بر این تعداد به ۶ فقره پرونده سال گذشته نیز رسیدگی شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار