امام جمعه قیدار با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولان کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی به وظیفه خود توجیه نیستند، گفت: انگار برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی به مصوبات توجه نمی‌کنند و هیچ عملکردی برای ارائه در جلسه ندارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 26 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام‌جمعه قیدار بعدازظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه به پایان سال می‌رسیم، ولی متأسفانه برخی مسئولان کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان به وظیفه خود توجیه نیستند، اظهار داشت: همه ما در برابر خدا مسئولیت داریم تا به وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته شده است، عمل کنیم.

امام جمعه قیدار افزود: انگار برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی به مصوبات توجه نمی‌کنند و هیچ عملکردی برای ارائه در جلسه عمومی ندارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده گفت: مردم شهرستان خدابنده چشمشان به فعالیت‌ها و کار‌های ما است باید کاری بکنید که در پیش خداوند متعال و مردم شرمنده نباشیم.
وی از افزایش آمار خودکشی‌ها در شهرستان خدابنده انتقاد کرده و گفت: وقتی یک نفر خودکشی می‌کند برای وی بنر‌های مختلف می‌زنند که این‌گونه کار‌ها موجب نارضایتی عموم مردم و متاسفانه باعث فرهنگ‌سازی این نوع کار‌ها را در پیش دارد.
عبدی، معاون فرماندار شهرستان خدابنده نیز به استفاده بهینه از فضای مجازی اشاره کرده و گفت: فضای مجازی یک فرصت مناسب است که اگر به‌موقع و خوب استفاده شود، باعث رشد و توسعه خواهد شد، ولی اگر نتوانیم از فرصت ایجاد شده در فضای مجازی خوب بهره‌برداری کنیم، تبدیل به تهدید خواهد شد.
معاون فرماندار شهرستان خدابنده فرهنگ و کار‌های فرهنگی را از نگاه مقام معظم رهبری به هوا تعبیر کرد و افزود: اگر هوا سالک پاکیزه و تمیز نباشد نفس‌کشیدن در آن مشکل می‌شود و هوای سالم موجب سلامتی جسم و روح و شادابی را در پی دارد.
معاون سیاسی فرماندار خدابنده جلسات شورای فرهنگ عمومی را زیر بنای برنامه‌ریزی برای توسعه کار‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید ظرفیت‌های مختلف شهرستان خدابنده به‌ویژه فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری مردم در ۸ سال دفاع مقدس در بین مردم به ویژه نسل امروز بیشتر تبیین شود، چرا که همه ما مدیون خون شهیدان و ایثارگران هستیم.
عبدی با انتقاد از عدم برگزاری برخی برنامه و مناسبت‌های ملی و مذهبی در این شهرستان گفت: همه مسئولان باید به مناسبت‌ها دقت کرده و نسبت به برگزاری مراسمات به ویژه بزرگداشت ۹ دی اقدام کنند، چرا که برگزاری ۹ دی برای همه مردم و مسئولان یک تکلیف است.
وی به مسئولان توسعه کرد در حوزه اختیارات خود جدی‌تر عمل کرده و با خدمت بیشتر موجب توسعه، عمران و آبادانی شهرستان خدابنده شوند.

در این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسئولان کارگروه‌ها به تشریح عملکرد پرداختند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار