مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: ۳ هزار و ۱۹۸ فرصت شغلی جدید از ابتدای امسال تاکنون در شرکت‌های تعاونی خراسان‌شمالی ایجاد شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 26 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی اظهارکرد: ۳ هزار و ۱۹۸ فرصت شغلی جدید از ابتدای امسال تاکنون در شرکت‌های تعاونی خراسان‌شمالی ایجاد شد.

وی گفت: هم‌اکنون سه‌هزار و ۶۵۰ شرکت تعاونی در استان وجود دارد که تعداد یک هزار و ۷۱۷ تعاونی فعال و یک هزار و ۹۳۳ تعاونی غیرفعال است که ضمن تلاش در جهت احیاء و شروع به کار مجدد شرکت‌های تعاونی غیرفعال سعی در تأسیس انواع تعاونی‌ها با حوزه فعالیت متفاوت در راستای ایجاد اشتغال‌های مختلف می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: تا پایان آذرماه ۱۷ شرکت تعاونی جدید در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و صنایع‌دستی در سطح استان تأسیس‌شده، که زمینه ایجاد تعداد یک‌هزار و ۱۵۵ فرصت شغلی شده است.

اسلام‌خواه خاطرنشان کرد: شرکت‌های تعاونی می‌توانند همانند بازوان توانمند در اجرای سیاست‌های وزارت مردم در رشد و توسعه اقتصادی که می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و جویندگان کار شود نقش بسزایی ایفا نمایند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار