نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان فارس به‌مناسبت هفته پژوهش در شیراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 19 December 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان فارس به‌مناسبت هفته پژوهش امروز، ۲۸ آذرماه در محل مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

این مراسم با حضور معاون استاندار فارس، رئیس جهاددانشگاهی فارس، مسئولان دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی، سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان این استان برگزار شد.

علی حفیظی، معاون پژوهشی دانشگاه شیراز و دبیر نمایشگاه مذکور در این مراسم گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با حضور ۳۵ دانشگاه و مرکز پژوهشی و علمی استان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آذرماه در شیراز برپا شده است.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این نمایشگاه فردا با حضور استاندار فارس برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این مراسم از ۵۳ نفر از پژوهشگران برتر و صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان تجلیل خواهد شد.

معاون دانشگاه شیراز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان فارس در حوزه علم و پژوهش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: استان فارس از منابع انسانی بسیار قوی در سطح علمی و پژوهشی برخوردار است که خود یک ظرفیت بزرگ برای این استان محسوب می‌شود، اما سؤال این است که آیا ظرفیت‌های بالقوه،‌ بالفعل شده است.

حفیظی در ادامه سخنان خود از انجام پژوهش‌هایی در خصوص افزایش بهره‌برداری از چاه نفت منطقه سروستان توسط دانشگاه شیراز خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ای با حضور وزیر نفت برگزار خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار