معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از برگزاری اولین رویداد مردمی اشتغال در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون (ع) شهر اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ 16 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،براتی اظهار داشت:این رویداد با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی،دستگاه های تابعه وزارت متبوع سازمان تامین اجتماعی،بهزیستی،آموزش فنی وحرفه ای،صندوق کارآفرینی امید،بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران،صندوق بازنشستگی،مدیریت درمان تامین اجتماعی،صندوق بیمه روستاییان وعشایر، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی های غیردولتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد 28 آذرماه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: رویداد مردمی اشتغال در امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار می شود و کارفرمایان و کارجویان می توانند از ساعت 15 الی 19 به این محل مراجعه نمایند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: این رویداد به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل در استان مرکزی برگزار می‌شود.

براتی گفت:در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار