اولین دوره آموزش تولید محتوای رسانه‌ای از طریق هوش مصنوعی در روز‌های پایانی آذر ۱۴۰۲ با همکاری جمعی از سازمان‌ها در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 15 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت: اولین دوره‌ی آموزش تولید محتوای رسانه‌ای از طریق هوش مصنوعی در روز‌های پایانی آذر ۱۴۰۲ با همکاری تعدادی از سازمان‌های اقشاری بسیج و ادارات استان در یاسوج برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این دوره آموزشی که می‌تواند نقش مهمی در افزایش توانمندی‌های فعالین رسانه و فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد با همکاری سازمان فضای مجازی سراج، سازمان بسیج رسانه، بسیج دانش آموزی، تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه بویراحمد، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج، بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: محتوای این دوره آموزشی شامل آموزش موبایلگرافی (عکاسی، تصویر برداری، ساخت کلیپ، ساخت عکس نوشته، پوستر، پوستر موشن) و آشنایی با ابزار‌های هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوای دیجیتال همچنین معرفی ۵۰ سرویس متنی، گرافیکی، صوتی و انیمیشنی خواهد بود. مدرس دوره موبایلگرافی احمدرضا شجریان پور و مدرسه دوره هوش مصنوعی رضا رعیت پیشه از فعالین توانمند تولید محتوای دیجیتال استان خواهند بود.

این دوره آموزشی ۱۲ ساعته به صورت حضوری بوده و از روز دوشنبه ۲۷ آذر تا پنجشنبه ۳۰ آذر ماه به مدت چهار روز برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان در این دوره از سه ماه استمرار آموزش مجازی و پشتیبانی برخط نیز استفاده خواهند کرد.

زمان برگزاری این دوره از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۷ روز‌های دوشنبه تا پنج شنبه هفته آتی خواهد بود و گروه‌های گوناگون سنی در قشر‌های مختلف می‌توانند پس از ثبت نام در این دوره شرکت نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: هزینه واقعی این دوره ۲ میلیون تومان بوده که سازمان‌های مشارکت کننده به جهت کمک به خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی استان هزینه بخش زیادی از این دوره را تقبل کرده و هزینه شرکت در این دوره برای خبرنگاران عضو بسیج رسانه و دانش آموزان ۲۰۰ هزار تومان و برای سایر افراد به ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://yun.ir/MobileAi مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۹۳۱۶۰۸۶۱۳ تماس حاصل نمایند.

برگزاری اولین دوره آموزش تولید محتوای رسانه‌ای با هوش مصنوعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار