رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت ورزشگاه علی‌دایی اردبیل حقیقتا مارا نگران کرده است و مطابق هماهنگی انجام شده قرار شده حداکثر کمک را جهت احیای مجدد این ورزشگاه انجام دهیم.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 13 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: سهم استان اردبیل در فوتبال ملی بسیار زیاد است و این منطقه ستارگان بزرگی، چون علی‌دایی و کریم انصاری‌فرد را تقدیم فوتبال کشور کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه فوتبال استان اردبیل ضمن مطلوب ارزیابی کردن این مجمع و قدردانی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، تصریح کرد: وحدت و همدلی خوبی نسبت به سال‌های قبل در فوتبال استان حاکم شده است و کار‌های خوبی در آن انجام شده است و فکر می‌کنم ارزیابی مجمع هم همین است.

تاج افزود: وضعیت ورزشگاه علی دایی حقیقتا ما را نگران کرده است و مطابق هماهنگی انجام شده قرار شده حداکثر کمک را جهت احیای مجدد این ورزشگاه انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وجود چهره‌های شاخص فوتبالی در اردبیل ثابت کرده است که زمینه‌های وسیعی برای این ورزش پرطرفدار در منطقه وجود دارد و باید بیش از پیش به این مسئله توجه کرد.

تاج با اشاره به استقبال بی نظیر از جام رمضان اردبیل تصریح کرد: در فینال فوتسال جام رمضان ۶ هزار نفر در سالن رضازاده از نزدیک بازی را مشاهده می‌کردند و نزدیک به ۶ هزار نفر دیگر پشت در‌های بسته بودند که این موضوع نشانگر علاقه‌مندی غیرقابل وصف مردم منطقه به فوتبال است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال اردبیل نسبت به سال‌های قبل توسعه یافته است، گفت: در حال حاضر استان اردبیل یک تیم در لیگ دسته دوم و ۲ تیم در لیگ دسته سوم دارد که قطعا با حمایت‌ها این تیم‌ها می‌توانند به رده‌های بالا صعود کنند.

تاج گفت: نیاز است توجهی بیشتری به فوتبال و فوتسال بانوان در استان اردبیل شود و ما نیز از این موضوع استقبال می‌کنیم چرا که قطعا استعداد‌های بسیاری در این استان وجود دارد که می‌تواند کمک حال ورزش ملی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در بحث فوتبال ساحلی تلاش می‌شود به مقام قهرمانی در جام‌جهانی برسیم لذا نیاز است حتما در استان اردبیل نیز برای فوتبال ساحلی برنامه ریزی شود تا شاهد رشد و توسعه این نوع فوتبال در استان باشیم چرا که این ورزش در عین کم هزینه بودن پُر منفعت است.

وی گفت: از هیچ کمکی که سبب رشد و توسعه فوتبال در استان اردبیل شود دریغ نخواهیم کرد و حداکثر تلاش خود جهت کمک به بازگشت ورزشگاه علی دایی به روز‌های اوج خود خواهیم کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار