رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: از مجموع هفت هزار تاکسی که در شهر کرمانشاه تردد می‌کنند پنج هزار تاکسی فرسوده هستند.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 06 December 2023

رضا دوستی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اظهار کرد:‌ هفت هزار تاکسی‌ گردشی و مسیری در شهر کرمانشاه وجود دارد که از این هفت‌ هزار تاکسی حدود پنج‌ هزار خودرو جزء خودروهای فرسوده هستند.

وی افزود: عمر ناوگان بر اساس قانون ۱۰ سال است ولی میانگین عمر ناوگان حمل و نقل مسافری درون شهری کرمانشاه حدود ١٣ سال است که سه سال هم از عمرشان گذشته است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در سنوات گذشته با توجه به اینکه اتحادیه سازمان حمل‌ و‌ نقل مسافرهای شهری کشور طرح‌ نوسازی تجهیزات را به صورت نقدی قرار داده و تسهیلات و شرایطی را اعمال نکرده‌اند، رانندگان ما به دلیل بار مالی مشتاق نبودند.

وی ادامه داد: مسافرکشی شخصی پدیده‌ای است که متأسفانه در شهر کرمانشاه در محله‌های قدیمی اقدام به مسافرکشی می‌کنند و بر اساس قانون، وظیفه پلیس راهور است که با این خودروها که کد جریمه هم دارند برخورد کند.

وی بیان کرد: خواهش ما از شهروندان‌ برای جمع کردن خودروهای شخصی این است که حتما از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی استفاده کنند که از نظر امنیت مطمئن‌تر هستند.

دوستی اذعان کرد: تا کنون ۲ هزار و ۸۰۰ خودرو برای سرویس مدارس ثبت نام کرده‌اند و طرح برخورد با سرویس‌های غیرمجاز ادامه دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: از والدین تقاضا می‌کنیم که کارت سرویس‌ها و برچسب خودرویی و راننده که از طرف سازمان هماهنگی‌ مسافر صادر شده را رؤیت کنند چرا که این برچسب تأییدیه فرد و خودرو است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار