در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آموزش‌ رایگان صنایع‌دستی به مددجویان بهزیستی شهرستان آبدانان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 04 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ ولی وفایی با اشاره‌ به برگزاری کلاس‌های آموزشی صنایع دستی به صورت رایگان در این شهرستان گفت: در تعامل با اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی  آموزش‌ رایگان صنایع‌دستی به مددجویان نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این آموزش‌ها در رشته‌ ی  قلاب بافی سنتی و گیوه بافی در محل کارگاه خانم عبدی در حال برگزاری است

رئیس بهزیستی شهرستان آبدانان افزود :هنرجویان پس از اتمام دوره‌های آموزشی می‌توانند مدرک معتبر زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را دریافت و از مزایای آن شامل تسهیلات کم بهره برای اشتغالزایی و گسترش فعالیت خود بهره‌مند شوند.

در این راستا مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبدانان بیان داشت: این کلاس ها فرصتی است برای ارج نهادن و خدمت‌رسانی به افراد تحت پوشش این سازمان می باشد

امین طاهری افزود :در راستای فعالیت‌های آموزشی خیر خواهانه و بشردوستانه و با نگاه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود جامعه هدف این کلاس ها در زمینه تولیدات سنتی و صنایع دستی بومی منطقه بوده و آموزش‌ها برای افراد توان‌خواه و خانواد‌ه های آنان در نظر گرفته شده است./م

بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار