آیین نمادین کاشت یک میلیون اصله نهال در شهرستان مرزی دهلران با حضور فرماندار، امام جمعه دهلران و جمعی از مردم و مسوولان برگزار و اجرایی شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 02 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی فرماندار دهلران افزود : یکی از طرح‌های خوبی که در این دولت مردمی آغاز شده، پویش کاشت یک میلیارد درخت بود که بنا به برش استانی، شهرستان مرزی دهلران نیز سهمی به خود اختصاص داده است.

وی گفت :  نهالکاری همگانی را فرهنگی در راستای توسعه و حفاظت از منابع طبیعی دانست و افزود: با توجه به وسعت این شهرستان، درخت کاری و کاشت نهال در این‌ منطقه نیازمند توجه ویژه است.

صادقی ادامه داد : اقدامات خوبی در حوزه جنگل کاری شهرستان انجام شده ولی با توجه به گستردگی شهرستان توجه بیشتر به تخصیص اعتبار برای توسعه جنگل کاری در شهرستان و جلوگیری بیابان زایی از ضروریات می باشد که امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت مردم در این طرح شاهد تحول خوبی در توسعه درختکاری باشیم.

وی مطرح کرد : ما این طرح را در شهرستان با کاشت یک میلیون درخت آغاز و برنامه ریزی و توسعه این طرح تا کاشت ۲ میلیون درخت در دستور کار است.

همه مردم و فعالان زیست محیطی تلاش و همت کنند تا این طرح که از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کاشت یک میلیارد درخت در کشور است محقق شود و ما هم در شهرستان در این طرح سهیم شویم./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار