با انتقال پروازهای 4 شرکت هواپیمایی دیگر به پایانه جدید فرودگاهی کیش، تعداد شرکت های هواپیمایی منتقل شده به این ترمینال به 9 شرکت رسید.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 01 December 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: پس از انتقال پرواز‌های ماهان، کاسپین و وارش از ۲۸ آبان به پایانه جدید و به نوبه آن انتقال پرواز شرکت‌های هواپیمایی قشم و آسمان، پرواز‌های خروجی شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، سپهران، پارس و سا‌ها از پنج شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ از ترمینال جدید فرودگاهی کیش انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سایر شرکت‌های هواپیمایی به تدریج و با اطلاع رسانی قبلی، در روز‌های آینده به پایانه جدید فرودگاه کیش انتقال خواهد یافت.

عزت الله محمدی با اشاره به استقرار دو دستگاه ون و مینی بوس از سوی فرودگاه کیش جهت انتقال رایگان مسافران خروجی که به اشتباه در پایانه قدیمی فرودگاه حاضر شدند؛ تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش، تمهیدات لازم برای استقرار خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مقابل درب خروجی این پایانه جهت ارائه خدمات به مسافران فراهم شده است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مدیریت حمل و نقل عمومی کیش افزود: اطلاع رسانی به آژانس‌های تاکسی رانی جهت حضور مستمر تاکسی‌ها در مقابل پایانه جدید فرودگاه و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران از جمله فعالیت‌های مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در جهت رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران هنگام سفر هوایی به کیش است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار