نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مردم مظلوم غزه به جهانیان ثابت کردند که جامعه مانوس با قرآن و متکی به خداوند، سعادت مندی را در دنیا و آخرت نصیب خود می کند.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 27 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین  علی اشرف علیمحمدی روز یکشنبه در اجتماع "دختران حاج قاسم" به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: مردم ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود سختی های فراوان، با تمسک به خداوند متعال از همه امتحان های الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

وی افزود: اکنون نیز مردم غزه در برابر تمامی فشارها و جنایات رژیم غاصب اسرائیل مقاومت کرده اند و همین استقامت آنها باعث شد تا جهانیان چهره واقعی خونریز و سفاک صهیونیست های کودک کش را بهتر بشناسند.

حجت الاسلام علیمحمدی یادآور شد: سرزمین مظلوم و خونین غزه با وجود شهادت غریب به ۱۴ هزار نفر، این روزها سرشار از صحنه های زیبا و الهی است که در هیچ کجای دنیا نظیرش را نمی توان دید.

وی ادامه داد: به راستی که انس با قرآن کریم و برقراری ارتباط نزدیک و خالصانه با خداوند، افراد جامعه را به سرمنزل مقصود که همانا پیروزی و ظفرمندی در برابر ظالمان، کسب اقتدار جهانی و سعادتمندی اخروی است، می رساند.

حجت الاسلام علیمحمدی اضافه کرد: در کنار قرآن و اهل بیت (ع)، شهدا نیز می توانند انسان را از فلاکت و نیستی نجات دهند و توسل به شهدا که به فرموده قرآن مجید زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، همواره موثر و نتیجه بخش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: ما نیز باید به تاسی از همه شهدا و به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی با شهدا خود را مانوس کنیم چرا که با انس با شهیدان بر روی رفتار، گفتار، افکار و منش فرد تاثیر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اهمیت توجه نسل جوان به ارزش های اسلامی و انقلابی، گفت: جوانان و نوجوانان زندگی خود را با حجاب و عفاف، انس با قرآن و عبادات خدا گره بزنند تا به درجات عالی انسانی برسند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار