جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت : در یک فرایند ۳۰ ماهه در فاز اول جهاد آبرسانی برای ۱۲۸ روستا و فاز دوم ۲۱۱ روستای محروم ایلام توسط سپاه و بسیج در دستور کار است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 25 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کریمیان افزود : مسیری که امروز توسط بسیج طی می‌شود در مسیر تکامل قرار گرفته و در عرصه‌های مختلف روند خدمت‌رسانی و پیشرفت برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

وی گفت : در عرصه‌های فرهنگی برای سالم‌سازی جامعه بسیج برنامه داشته و در عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی برنامه‌هایی توسط بسیج در حال اجرا است و همچنین بسیج در کنار دولت برای حل مشکلات مردم است و حتی مبتنی بر یک حرکت هوشمندانه آینده‌نگاری را در دستور کار دارد.

سرهنگ کریمیان ادامه داد : احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین، احداث ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس بهداشتی و حمام، تحویل بیش از ۲ هزار جهیزیه، احداث بیش از ۶۰۰ صندوق قرض‌الحسنه به‌عنوان مدل بانکداری اسلامی، توزیع بسته‌های معیشتی، اشتغال آفرینی و ایجاد سازوکار برای مهاجرت معکوس به روستا و همچنین اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و… بخشی از خدمات سپاه و بسیج در ایلام است.

وی مطرح کرد : بسیج به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی هم‌تراز با انقلاب اسلامی حرکت کرده و در این راه از هیچ تلاش دریغ نکرده و هرجا که لازم باشد برای حل مشکل وارد میدان شده است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار