نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: شکست صهیونیست‌ها در جنگ با جنبش حماس و فلسطینیان در واقع فروپاشی نظام غرب و کشورهای استکباری جهان است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 24 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: صهیونیست‌ها در اصل سرباز آمریکاییان هستند و این شکست باعث فروپاشی کشور‌های آمریکا، فرانسه، کانادا و انگلیس شده است.

وی با بیان اینکه امروز هیمنه نظامی رژیم صهیونیستی شکسته شده است، تصریح کرد: این روز‌ها همه دنیا شکست صهیونیست‌ها را به چشم می‌بینند و اینکه پادگان نظامی آمریکا در این جریان چگونه به زمین خورده است.

آیت الله عابدینی به تحرکات پیروزمندانه جبهه مقاومت پرداخت و بیان کرد: یمن در جریان مقابله با صهیونیست‌ها قیام کرد و توانست یک کشتی به گروگان بگیرد که این مساله بیانگر قدرت نظامی جبهه مقاومت در نیروی دریایی است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نیروی دریایی امروز شرایطی قرار دارد که دشمنان از این قدرت باخبر هستند و کشتی‌های جبهه مقاومت تا پیش چشم آمریکایی‌ها می‌روند و آن‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

آیت الله عابدینی تشریح کرد: غیراز مسلمانان، همه دنیا نیز قلب هایشان جریحه دار شده و به تظاهرات برخواستند، یعنی هویت مسلمانان و حماس در این جنگ با وجود همه فشار‌ها و بمباران خودش را نشان داد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بر رعایت تقوا تاکید کرد و گفت: همه باید امانت دار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رعایت تقوا نیاز به همکاری دارد، باید همه خادم جمهوری اسلامی باشیم، اگرشخصی مرتکب اشتباهی شد، رفتار غلط فرد را اصلاح کنیم.

امام جمعه قزوین شهادت حضرت صدیقه زهرا (س) را تسلیت عرض کرد و گفت: ایشان در روایتی فرد شیعه را اینطوری تعریف می‌کنند که اگر کسی به فرامین امامان معصوم رفتار کرد و hc نهی‌ها دوری کرد، از پیروان شیعه محسوب می‌شود.

وی به روز جهانی همبستگی اشاره کرد و یادآور شد: در این مناسبت باید بیش از سال‌های گذشته فعال باشیم و به یاران خودمان در سرزمین‌های اشغالی بفهمانیم که در کنار آن‎ها خواهیم بود.

امام جمعه قزوین به روز سالروز تاسیس بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجیان در همه گرفتاری‌ها، حوادث طبیعی، در مقابل فتنه گران، کرونا و همه بلایا در میدان هستند، بسیجیان ویژگی‌هایی دارند، این افراد اهل قرآن، نماز، مسجد و ذکر، اربعین، مطیع امامت، ولایت، صداقت، پاکدست، خستگی ناپذیر، منتظر تحقق وعده الهی و خدمتگزار هستند.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: همه باید برای بارش باران دعا کنیم و بارش باران در استان قزوین با تاخیر همراه شده و محصولات ما را در معرض نابودی قرار داده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار