معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه شتاب بخشی به اجرای طرح هشت‌هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک در دستور کار ویژه قرار دارد گفت: اجرای این طرح به چهار شرکت واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 21 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علی اکبر اسدی در نشست شورای مسکن استان مرکزی، افزود: چهار شرکت پیمانکاری در طرح اقدام ملی مسکن اراک درحال ساخت و ساز هستند که برای عقد قرارداد با بانک باید تکلیف متقاضیان در هر شرکت و پروژه مشخص شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: ۲ هزار و ۳۹۲ واحد از طرح به شرکت پیمانکاری کیسون، یک‌هزار و ۵۶۰ به شرکت نارنجستان، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد به شرکت پیمانکاری آرش آرمه و بک‌هزار و ۵۳۲ واحد به شرکت دژدیس سپاهان واگذار شده است.

حمید انعامی افزود: مقرر شده با روش امتیاز بندی انتخاب متقاضیان برای طرح‌های اقدام ملی اراک تقسیم بندی انجام شود.

وی بیان کرد: این تقسیم بندی برای آن است تا واحدهای متقاضیان مشخص و ظرف یک هفته بانک‌ها برای عقد قرارداد تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طرح اقدام ملی مسکن در هشت هزار واحدی اراک در شرکت کیسون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بقیه پیمانکاران در ابتدای کار هستند و امید است با تحویل زمین و تامین مصالح ساختمانی شاهد پیشرفت فیزیکی در این طرح باشیم.

انعامی، درخصو ثبت نام اقدام ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر گفت: ۲۴ هزار و ۱۵۱ متقاضی تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و یک‌هزار و ۸۸۷ پرونده در مرحله استعلام، ۱۰ هزار و ۵۵۵ مورد انصراف و هفت هزار و ۵۰۰ پرونده تعیین نهایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی نیز گفت: از ۲۰ خرداد ماه بازرسی از مشاوران املاک با ۱۰۵ گروه انجام و ۴۰۰ واحد بازرسی و ۲۰۰ پرونده تشکیل شد.

سعید نوراللهی افزود: در این بازرسی‌ها ۵۰ واحد صنفی مشاوران املاک مهر و موم شد که ۳۵ واحد مربوطه به اراک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار