امام جمعه اسلام آبادغرب رسانه‌ها را شکل‌دهنده افکار عمومی دانست و گفت: رسانه قوی می‌تواند مانند بمب صدا و به افکار عمومی خط‌دهی دهد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 21 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید روح‌الله زمانی‌موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زینب (س) الگوی همه انسان‌هاست.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) در مسیر تبیین تریبون‌دار واقعه عاشورا و اتفافات تلخ و ناگوار عاشورا بودند؛ در مجلس عبیدالله بن زیاد و یزید این تبیین‌گری و روشنگری را انجام دادند به‌طوریکه ما امروز اگر بخواهیم یک شاخص تبیین در مسیر حالا معرفی کنیم یقینا حضرت زینب (س) خواهد بود.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: امام جمعه از حیث تریبون نماز جمعه هم یک رسانه است، اما رسانه‌ای سنتی، البته هر رسانه می‌تواند مانند یک بمب صدا دهد، رسانه‌ای قوی‌تر است که مطالب منتشر شده آن بازتاب بیشتری داشته باشد و به افکار عمومی خط‌دهی دهد، چون رسانه‌ها همچنان شکل دهنده افکار عمومی هستند

وی گفت: برای تبیین و شناخت بسیج باید اهداف وآرمان بنیانگذاران بسبج را بیشتر بشناسیم، اگر بخواهیم یک اثرگذاری در جامعه داشته باشیم چاره‌ای نداریم از اینکه اول خود را برانداز و پالایش کنیم. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار