در بازدیدهایی که از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهر اقلید انجام شد، بیش از پانصد کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 19 November 2023

تابناک فارس به نقل از برنا: رئیس مرکز بهداشت اقلید با اعلام این خبر گفت: بیشتر مواد جمع آوری شده شامل بیسکوییت، مواد غذایی کنسرو شده، چیپس، روغن، خیارشور و رب گوجه فرنگی است.

«اکبر نوربخش» با اشاره به اهمیت نقش کارشناسان سلامت محیط در حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم، افزود: از آنجا که حفظ سلامت افراد از رسالت های واحد سلامت محیط است، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اقلید، در بازدیدهای روزانه، ضمن شناسایی مواد غذایی فاسد، تاریخ‌ مصرف گذشته و بدون مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در زمینه توقیف و معدوم‌ سازی این کالاها اقدام می کنند.

او با تقدیر از بازدیدهای مستمر واحد بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی شهرستان اقلید، از شهروندان خواست هنگام خرید، به تاریخ مصرف کالا و تاریخ تولید محصول توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، با سامانه 190 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار