مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از تکمیل صددرصدی ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 19 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: اسداله طاهری گفت سوخت رسانی به نیروگاه‌ها بمنظور تکمیل ظرفیت سوخت دوم آنان از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز و تا پاپان فصل سرما ادامه خواهد داشت.
طاهری نیروگاه‌ها را عمده‌ترین مصرف کننده وتحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع بیان کرد وافزود: تا کنون حدود ۲۶۰ میلیون لیتر نفت گاز به چهار نیروگاه فعال کازرون، جهرم، حافظ و بی او تی بارگیری وتحویل شده است.
وی با اشاره به نقش نیروگاه‌ها در تولید برق بویژه در فصل سرما تصریح کرد، با استفاده سوخت دوم توسط نیروگاه‌ها بطور میانگین روزانه سه میلیون نفت گاز از استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان بارگیری و تحویل شده است که این میزان مصرف با افزایش سرما، افت فشار و قطع گاز به مراتب بیشتر وبه حدود شش میلیون لیتر در روز خواهد رسید.
مدیر منطقه فارس با تاکید بر هماهنگی بیشترمیان نیروگاه‌ها و سازمان‌ها بمنظور سوخت رسانی پایدار، افزایش نظارت‌های کمی وکیفی موجود بر فرایند تخلیه فرآورده توسط نیروگاه‌ها، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدید‌های مشترک با سازمان‌های ذیربط، آموزش نیرو‌ها و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را ازجمله اقدامات موثر درکاهش تخلفات و تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها استان برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار