فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تقابل رژیم غاصب اسرائیل با مردم غزه تنها نبرد صهیونیسم جهانی با فلسطین نیست بلکه مصاف حق با باطل، جنگ جبهه کفر با جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان است.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 18 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار "جمال شاکرمی" روز شنبه در راهپیمایی مردم ایلام در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: امروز همه مردم دنیا حتی در کشورهای غیرمسلمان برای حمایت از مظلومیت مردم غزه و محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل به بیداری رسیده و به صحنه آمده اند.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) معمار بزرگ مبارزه با صهیونیسم و آمریکا بود و مقام معظم رهبری هم ادامه دهنده راه امام(ره) در مبارزه با صهیونیسم جهانی است که با افشاگری های جسورانه خود جرات مبارزه با رژیم های جنایتکار اسرائیل و آمریکا را به مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان داد.

سردار شاکرمی با بیان اینکه مردم غزه افتخار جهان اسلام و بشریت هستند، یادآور شد: اکنون همه مردم آگاه جهان همراه و همدرد مردم غزه شده اند و انزجار خویش را از رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا نشان داده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: حادثه جانگداز عاشورا امروز در غزه تداعی پیدا کرده و اسرائیل در نبردی ناجوانمردانه به جنگ زنان، کودکان، مناطق غیرنظامی و مراکز درمانی غزه رفته و دست به کشتار غیرنظامیان زده است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه جنایات رژیم غاصب اسرائیل در حق مردم غزه باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی این رژیم در دنیا شد، یادآور شد: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین المللی، داعیان حقوق بشر و چراغ سبز آمریکا و دولت های اروپایی طی ۷۰ سال گذشته در اراضی اشغالی جنایات بیشماری مرتکب شده که کشتار مردم بیگناه اردوگاه های صبرا، شتیلا، دیریاسین و غزه تنها گوشه هایی از جنایت های این رژیم سفاک در حق مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: در همه جنایات بشری، اسرائیل، آمریکا و کشورهای اروپا شریک هستند و حاکمان این کشورها در کشتار بیرحمانه کودکان غزه و غیرنظامیان توسط اسرائیل شراکت دارند.

وی ادامه داد: نسل کشی اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در غزه، جریان های آزادی بخش در دنیا را بیدار کرد و قیام ها و تجمع های گسترده ای به خونخواهی و حمایت از مردم غزه در اقصی نقاط دنیا برپا شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و سپس مقام معظم رهبری فلسطین را مساله اول جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان معرفی کردند و اکنون در همه کشورهای جهان مردم در حمایت از فلسطین به خروش آمده اند.

سردار شاکرمی اظهار کرد: ایران و جبهه مقاومت باعث شکسته شدن اقتدار آمریکا در خاورمیانه شد و اکنون اسرائیل و آمریکا هیچ جایگاهی در منطقه و خاورمیانه ندارند چرا که ماهیت این رژیم های غاصب و جنایتکار برای همگان آشکار شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: مردم منطقه به سمت فلسطین آمده اند و بدون شک اگر حکام این کشورهای عربی بر جنایات اسرائیل صحه بگذارند از مردم خشمگین خود سیلی سختی خواهند خورد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات یک فتح الفتوح واقعی بود که نیروهای مبارز فلسطینی با ابتدایی ترین سلاح ها، لایه های دفاعی و امنتی اسرائیل را درهم شکستند و به قلب این رژیم نفوذ کردند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: این عملیات بدون شک مقدمه عملیات های بعدی مبازران فلسطینی خواهد بود و اکنون این رزمندگان مقاوم جسارت و شجاعت مقابله با اسرائیل را یافته اند.

وی از رسانه ها، فعالان فضای مجازی و صاحبان قلم و هنر خواست نسبت به قضیه فلسطین و غزه بی تفاوت نباشند و با قلم و هنر خود از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار