استاندار مرکزی گفت:اتفاقی که در فلسطین در حال رخ دادن است، نبرد حق علیه باطل و جزء نبرد‌های آخرالزمانی است .
کد خبر: ۱۱۳۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 10 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر مخلص الائمه روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۹ در جمع تجمع کنندگان جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در مسجدالاقصی شهر اراک در همبستگی با مبارزان فلسطینی افزود:این تقابل بین ملت مظلوم، شجاع، قهرمان و مقاوم فلسطین با جریان به ظاهر پر قدرت و استکباری اسرائیل است که تقابل با شر مطلق است.

استاندار افزود: دعوای هابیل و قابیل و رویدادهایی، چون عاشورا، مواجهه کفار با انبیاء الهی تا انقلاب جهانی اسلام، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و دیگر اتفاقات خیر و شر در گوشه گوشه جهان، از جمله‌ی این رویداد‌ها است.
او تأکید کرد: یکی از خصوصیات مهم این جبهه این است که ضمن دائمی بودن آن، هر چه زمان پیش می‌رود، مرز بین حق و باطل نیز شفاف‌تر می‌شود.
مخلص الائمه در ادامه خاطرنشان کرد؛ اتفاقی که در فلسطین در حال رخ دادن است، جز نبرد‌های آخرالزمانی است 
استاندار مرکزی گفت: علت حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل، خصلت منحصر به فرد منطقۀ غرب آسیا و لزوم تداوم درگیری و نزاع در این منطقه‌ی نفت خیز و ثروتمند از لحاظ حامل‌های انرژی است.
او افزود: ایران کانون و قلب جهان از نظر منابع و ذخایر انرژی است و از نظر ژئوپولوتیک محسوب می‌شود و به همین دلیل در کانون توجهات قرار داشته و دارد.
او یادآور شد: بسیاری از جنگ‌های جهان حول محور نفت و سایر منابع انرژی به وقوع پیوسته است.
مخلص الائمه گفت: دو عامل حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل را باید وجود جریان قدرتمند یهودی و لابی یهودی در آمریکا که سیاست‌های خرد و کلان آمریکا را برنامه ریزی می‌کند و همچنین جریان مسیحی (صهیونسیم مسیحی) که به شدت به قوم بنی اسرائیل معتقد هستند، دانست.
ایشان ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان ایران اسلامی همواره برای تشخیص و برپایی جبهه حق تلاش کردن و نگذارند خون تمام شهدا و ایثارگران این جبهه از ابتدا تاکنون پایمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار