امام جمعه موقت بیرجند بیان اینکه آنچه در غزه می‌بینیم اوج حال خراب دنیاست گفت: ریشه مشکلات و خرابی حال دنیا در فرهنگ مادی و استکباری و روحیه طغیان‌گری در مقابل حقیقت است.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 10 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند مهم‌ترین موضوع عصر حاضر را موضوع فلسطین دانست و اظهارداشت: موضوع فلسطین از ۷۵ سال پیش با تولد نامشروع رژیم صهیونیستی به معنای واقعی مسئله جهان بشریت است.

به گفته وی در این سال‌ها اغلب کشور‌های دنیا و جهان اسلام در خواب غفلت بودند و عمق مسئله فلسطین را درک نکردند.

خطیب جمعه بیرجند مسئله فلسطین و اسرائیل را مسئله حق و باطل عنوان کرد و ادامه داد: باید به عمق این قضیه پی ببریم تا بتوانیم به درستی آن تحلیل کرده و در مورد آن موضع گیری کنیم.

حجت الاسلام مختاری اضافه کرد: طی این سال‌ها ملت ایران اسلامی به درستی در خصوص فلسطین موضع‌گیری کرده و آشکارا به مقابله با غده سرطانی رژیم جعلی اسرائیل پرداخته است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تصریح کرد: آنچه که امروز در فلسطین می‌بینیم بروز و ظهور حال بد جهان است چرا حدود ۱۰۰ هزار تن بمب روی غزه‌ای که ۲ میلیون نفر جمعیت دارد ریخته می‌شود.

حجت الاسلام مختاری بیان اینکه آنچه در غزه می‌بینیم اوج حال خراب دنیاست، تأکید کرد: ریشه مشکلات و خرابی حال دنیا در فرهنگ مادی و استکباری و روحیه طغیان‌گری در مقابل حقیقت است.

خطیب جمعه بیرجندبا بیان اینکه مستکبران با امپراطوری رسانه‌ای به راحتی حق را تبدیل به باطل می‌کنند تا صدای حق در این غوغای رسانه‌ای به گوش مردم دنیا نرسد، افزود: همچنین جنایات اسرائیل را دفاع از خود و کار مردم مظلوم فلسطین را تروریستی جلوه می‌دهند.

حجت الاسلام مختاری در پایان تصریح کرد: با انتخاب اصلح و درست باید کمک کنیم تا قطار حرکت انقلاب با سرکار آمدن عده‌ای مزدور و نفوذی از حرکت بازنماند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار