وزیر کشور گفت: از همه خبرگان، نخبگان و معتمدین ملت در تمام سطوح درخواست می‌کنیم برای تشویق و ایجاد امید در مردم و تبیین نقش آنان در انتخابات، گام‌های ارزنده‌ای بردارند تا همه در صحنه انتخابات حضور گسترده یابند.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 07 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، احمد وحیدی عصر امروز در جریان بازدید از دو واحد صنعتی استان قزوین، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به روند اجرایی انتخابات پیش رو اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور، حضور گسترده نمایندگان و سلایق مختلف پیش بینی شده است که در این راستا و در مرحله ثبت نام، شاهد مشارکت حجم وسیعی از داوطلبان بودیم. همچنین اقدامات طبق روال قانونی در هیات‌های اجرایی در حال انجام است و تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: از همه خبرگان، نخبگان و معتمدین ملت در تمام سطوح درخواست می‌کنیم برای تشویق و ایجاد امید در مردم و تبیین نقش آنان در انتخابات، گام‌های ارزنده‌ای بردارند تا همه در صحنه انتخابات حضور گسترده یابند.
 


وزیر کشور در پاسخ به مطلبی مبنی بر ساماندهی اتباع خارجی در استان قزوین توضیح داد: این بحث عمومی است و بر اساس نیازها سازماندهی می شوند. در این زمینه سامانه ای پیش بینی شده که استاندار با کمک سایر مسوولان باید طبق چارچوب‌های کلی عمل کنند و بر اساس ضوابط، اگر از نظر اشتغال احیاناً نیاز به نیروی کار باشد و ضرورت‌های داخلی دیگر، ساماندهی اتباع انجام می‌شود.

وحیدی در پاسخ به این سوال که تکلیف مالباختگان پیش فروش خودرو در قزوین چه می‌شود، بیان کرد: مردم باید دقت کنند با یک مجموعه ناشناخته که توسط دستگاه رسمی تایید نشده و متکی بر اشخاص خاصی بوده وارد معامله نشوند و مشارکت نکنند چرا که در موارد متعددی شاهد چنین مسائلی بوده ایم که باید درس عبرتی باشد.

وی ادامه داد: از نظر ما چنین فعالیت‌های اقتصادی، غیر رسمی و یا زیرزمینی قلمداد می‌شوند که همواره مردم را دچار مشکل می کنند. با این وجود، با مجرم یا مجرمین این مورد قطعاً برخورد خواهد شد و استاندار قزوین و مسوولان قضایی در تلاش هستند تا بتوانند به نحو مناسب این موضوع رو ساماندهی کنند که مردم یا متضرر نشوند یا کمترین ضرر شامل حالشان شود. در این راستا منابع مالی فرد متخلف یا متخلفان احصا می‌شود تا به نحو مناسب به صاحبان مال برگردانده شود.
 

این مقام مسؤول با بیان اینکه با حضور مردم در میدان، امنیت خوبی در سطح کشور حاکم است، تصریح کرد: در خصوص موضوع فرماندار قزوین با ریاست قوه قضاییه صحبت داشته ایم که بررسی خواهد شد تا شرایط بهتر فراهم و مشکل وی برطرف شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار