در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخبار با عناوین طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و توقیف خودروی شوتی در فردوس، دستگیری سارق اماکن عمومی در طبس و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زیرکوه قرار می‌گیرید.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 07 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخبار با عناوین طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و توقیف خودروی شوتی در فردوس، دستگیری سارق اماکن عمومی در طبس و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زیرکوه قرار می‌گیرید.

طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در فردوس

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس اظهارداشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که سبب نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فردوس به مدت ۲۴ ساعت اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور یگان‌های انتظامی و پلیس راهور، اجرا شد و اماکن تفریحی و معابر عمومی شهر تحت پوشش قرار گرفت و در همین رابطه ۴۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی فردوس بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف خودروی شوتی فردوس

سرهنگ فولادی ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه شهید زارع این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زیرکوه

سرهنگ هادی سیلمانی، فرمانده انتظامی زیرکوه هم اظهارداشت: در راستای ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع هرگونه جرم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مزاحمین و موتورسیکلت سواران متخلف و بدون پلاک در این شهرستان اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با حضور تیم‌های گشت اجرایی شد و در همین رابطه ۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجار شکن شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دستگیری سارق اماکن عمومی در طبس

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس نیز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن عمومی در این شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم، سارق و مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات پلیسی سارق و یک نفرمالخر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به ۴ فقره سرقت از اماکن عمومی و پارک‌های سطح شهرستان طبس اعتراف کرد که مقادیر زیادی ازاموال مسروقه نیز از مالخرکشف شد.

به گفته سرهنگ مریمی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار