در ششم آذرماه پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه مرسل پارک در حضور هواداران النصر عربستان به مصاف یاران کریستیانو رونالدو برود. عملکرد این تیم در بازی رفت مقابل النصر مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفت و سرخ‌پوشان برای صعود به عنوان صدرنشین از گروه مرگ، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارند.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 07 November 2023

پرسپولیسی‌ها تا پایان فصل پاییز ۶ بازی سرنوشت‌ساز دارند که می‌تواند سرنوشت آنها را در این فصل تعیین کند.

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس در واپسین دقایق دروازه خود را برابر صنعت نفت آبادان باز شده دید تا بعد از بازی با ملوان سه امتیاز حساس را از دست بدهد و صدر جدول را به رقیب دیرینه خود یعنی استقلال واگذار کند.

شاگردان گل‌محمدی در شرایطی در دو بازی اخیر خود ۲ امتیاز دشت کردند که این تیم تا پایان فصل پاییز دیدارهای سرنوشت‌سازی را پیش رو خواهد داشت. آنها ابتدا باید در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ملی دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان بروند که نتیجه این دیدار می‌تواند تاثیر بسزایی در صعود قرمزها به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته باشد.

۵ روز بعد از این بازی پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان باید به مصاف شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان برود. سپاهان در این فصل اگرچه شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا به ضرر این تیم صادر شده، اما این تیم به طور حتم یکی از حریفان مستقیم آنها در مسیر قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود و شاگردان گل‌محمدی دیدار ۶ امتیازی را با این تیم در پیش رو خواهند داشت.

بعد از این دیدار در ششم آذرماه پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه مرسل پارک در حضور هواداران النصر عربستان به مصاف یاران کریستیانو رونالدو برود. عملکرد این تیم در بازی رفت مقابل النصر مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفت و سرخ‌پوشان برای صعود به عنوان صدرنشین از گروه مرگ، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارند.

 

در ادامه یک هفته بعد از این دیدار در چهاردهم آذرماه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. این بازی درحالی برگزار می‌شود که دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

با اتمام دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پیش از شروع جام ملت‌های آسیا رقابت فشرده‌ای را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد. آنها در هجدهم آذر ماه باید در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته دوزادهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار تهران بروند. ۵ روز بعد از این بازی شاگردان گل‌محمدی در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید در شهرآورد تهران به مصاف استقلال تهران برود. با توجه به حواشی اخیر و درگیری مربیان دو تیم و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول باید از حالا منتظر یکی از حساس‌ترین و جنجالی‌ترین بازی‌های شهرآورد بین دو تیم باشیم.

با توجه به شرایط پرسپولیس و همچنین بازی‌های پیش روی این تیم تا پایان آذرماه باید گفت این تیم در یک پیچ سرنوشت‌ساز قرار گرفته است که می‌تواند، نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت این تیم داشته باشد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار