امام جمعه یاسوج گفت: حمایت قاطعانه وزیر امور خارجه کشور ایران از مردم مظلوم فلسطین ستودنی و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 04 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به وتو قطعنامه‌ها علیه اسرائیل در سازمان ملل توسط آمریکا و انگلیس گفت: حمایت قاطعانه وزیر امور خارجه کشور ایران از مردم مظلوم فلسطین ستودنی و قابل تقدیر است.
آیت الله حسینی با اشاره به دست داشتن اشکار امریکا و برخی کشور‌های غربی در آتش افروزی در منطقه افزود: همان قدر که دستگاه دیپلماسی ایران برای حمایت از مظلومان و پایان خونریزی در خاورمیانه تلاش می‌کند استکبار جهانی و ایادیش هیزم به تنور آتش جنگ می‌ریزند تا و با دخالت‌های مستقیم شان خاورمیانه را نا امن کرده اند.
حجت‌الاسلام نصیر حسینی بیان داشت: تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی وجود دارد مسلمانان دنیا و مردم منطقه آرامش نخواهند داشت و البته در نهایت مظلومان بنا به وعده قران پیروز می‌شوند و روزی شاهد محو شدن رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل خواهیم بود.
نماینده، ولی فقیه در استان به نمونه‌های از تلاش‌ها وتوطئه‌های امریکا علیه کشورمان از جمله کودتای طبس، اعمال قانون نژادپرستانه، کاپیتالاسیون، انهدام هواپیمای مسافر بری، تحریک صدام، پشتیبانی رژیم بعث در جنگ ۸ ساله و تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و ادامه داد: ملت ما به دلایل متعددحق دارد استکبار جهانی را همیشه نفرین کند.
وی با گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو از جمله یوم الله سیزده ابان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اضافه کرد: فردا فرصت مغتنمی برای نشاندادن انزجار علیه امریکای خائن است و هرکه دل در گرو ایران دارد فردا باید با مشت‌های گره کرده علیه سیاست‌های خثیف استکبار جهانی و آتش افروزیهایش فریاد بزند. / صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار