نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: خبرهای خوبی از حوزه اقتصادی استان داشتید که زمینه‌ای برای رشد سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی است که خراسان‌جنوبی به عنوان یک استان مطمئن در کشور زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کرده‌است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 01 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد: فعالیت دولت سیزدهم در شرایطی آغاز شد که متأسفانه مسائل اقتصادی کشور و روابط سیاسی و خارجی کشور بسیار ضعیف بود.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در این چاله‌های پیش رو فعالیت خود را آغاز و بعد از دو سال خوشبختانه قرض‌ها و بحران مسکن و مسائلی که بسیار خطر ناک بود با موفقیت پشت سر گذاشته شد که در این راستا وزارت اقتصاد به نسبت خوب عمل کرده و هم پای دولت برای تحقق اهداف کلان کشور پیش رفته است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وزارتخانه‌ها در اهداف خاص وزارت خانه خود منحصر نمی‌شوند، افزود: یعنی وزارت خارجه با کارکرد سیاسی که دارد، اما نقش غیر مستقیم در مسائل اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی و سیاسی دارد.

عبادی یادآور شد: چند سالی است که با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط ایران و جهان چه به خاطر عملکرد برخی از دولت‌ها و چه از جهت مشکلاتی که در داخل وجود داشته، به اقتصاد به عنوان مسئله اول کشور نگریسته شده است.

وی بیان داشت: خوشبختانه با تلاش دولت، ایران در مقابل تحریم‌ها و چاله‌ها امروز بعد از دو سال قد راست می‌کند و زحمات وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی به بار نشسته است.

جهاد در حوزه اقتصادی

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی یکی از مسائل مهمی که در جهت سیاسی و فرهنگی بر مردم تأثیر گذاشته را مسئله اقتصادی دانست، افزود: برخی از این مسائل جنبه واقعی و برخی جنبه روانی دارد.

آیت الله عبادی گفت: این اقدامات نشان داده که دولت توانمندی‌های خوبی دارد و مسائل اقتصادی در کوتاه مدت و میان مدت در حال حل شدن می‌باشد و تحریم‌های دشمن کم کم بی خاصیت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش در حوزه اقتصادی کار مهمی بوده و آنچنان می‌باشد که رهبری این مسئله را به عنوان مسئله نخست کشور برشمرده اند، یادآور شد: بازتاب این موضوع مهم را در مسائل سیاسی، فرهنگی و ... می‌بینیم و تلاش و کار در این حوزه یک نوع جهاد است.

خبر‌های خوب اقتصادی خراسان جنوبی

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خبر‌های خوبی از حوزه اقتصادی استان داشتید که خود زمینه برای رشد سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی بوده که این استان به عنوان یک استان مطمئن در کشور زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم کرده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار