مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از جابجایی ۲۷۰ متر خط لوله گاز در بستر و حاشیه رودخانه قره‌سو به علت تعریض و لایروبی پل قره سو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 31 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : پروژه مهم جابجایی خط لوله تغذیه گاز ۱۶ اینچی به طول ۲۷۰ متر به علت تعریض پل قره‌سو در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح تعریض پل قره سو در کمربندی غربی شهر کرمانشاه، افزود: اجرای این طرح مستلزم جابجایی ۲۷٠ متر خط تغذیه ۱۶ اینچ گاز در بستر و حاشیه رودخانه قره‌سو است که این یک کار بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژ تعریض پل قره سو و نقش مهمی که در کاهش ترافیک دارد سرعت در انجام کار و اتمام به موقع جابجایی این خط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تلاش ما بر این است که این پروژه به بهترین شکل انجام شود.

حسینی بیان کرد: بخش اصلی کار که جابجایی خط لوله از بستر رودخانه به طول ۹۶ متر بود و به خاطر گل و لای سختی زیادی به همراه داشت، انجام شده و مابقی پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید.

وی هزینه اجرا و کالای این پروژه را بیش از پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: لایروبی ۲ طرف خط لوله بستر رودخانه را در دستور کار داریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار