کد خبر: ۱۱۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 17 October 2015
بارندگی شدید همراه با جاری شدن سیلاب به زیرساخت های حوزه راه روستایی رامسر خسارت زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس اداره راه و، مسکن و شهرسازی رامسر گفت : این بارندگی که از روز گذشته در منطقه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد به راه های روستایی در منطقه جنت رودبار ، سخت سر و چهل شهیدان از توابع بخش مرکزی شهرستان رامسرخسارت هایی وارد کرده است.
محمدرضا چاووشی افزود : متاسفانه این بارش سبب لغزش و رانش درمناطقی از راه های روستایی از جمله کیلومتر 5 و 20جاده جواهرده و نیز کیلومتر 6 و 35 جاده جنت رودبار شد به گونه ای که ساعاتی این جاده ها بسته شد.
وی تصریح کرد : به محض بسته شدن جاده دراین مناطق نیروهای راهداری به محل حادثه اعزام شدند و تمامی سطح جاده را از سنگ ریزه و گل و لای پاکسازی کردند.
معاون فرماندار رامسر نیز، از آبگرفتگی معابر شهری و روستایی در مناطقی از این شهرستان براثر بارندگی خبرداد و گفت : به علت میزان بارندگی و سرریز شدن روان آب ها ،معابر عمومی در شهرهای رامسر ، کتالم و سادات شهر و نیز حوزه روستایی دچار آبگرفتگی شد.
محمد آزاد در حاشیه بازدید از شهرستان رامسر به خبرنگار ما گفت : هم اینک تمامی مسئولان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با آماده سازی تمامی امکانات برای بازگشایی معابر حوزه روستایی و شهری مشغول هستند.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش رامسر نیز گفت:براثر بارندگی شدید مناطقی از شهرستان از جمله مدارس شهید مطهری، آیت الله طالقانی و پوررجب در حوزه شهری رامسر دچارآبگرفتگی شد.
بهمن امیری افزود : خوشبختانه در سایر مدارس مشکل وجود نداشته و با همکاری اولیای دانش آموزان در این سه آموزشگاه نیز دانش آموزان پس از پایان وقت آموزشی جابه جا شدند.
رییس اداره هواشناسی رامسر نیز گفت: حوالی ظهر روز گذشته،تا ساعت 12 و 30 دقیقه امروز ، 175 میلی متر باران در این شهرستان باریده است.
رضا گلپورپیش بینی کرد : از اواخر وقت امروز شاهد کاهش ناپایداری هوا هستیم و از فردا تا چهارشنبه نیز هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار