استاندار مرکزی گفت: فعالیت‌های مربوط به دفاع مقدس نباید معطل کمبود اعتبارات بماند و باید از همه ظرفیت‌ها در جهت اتمام طرح‌های این حوزه استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱ 25 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛فرزاد مخلص الائمه  سه شنبه شب در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی که با حضور فرمانده سپاه روح الله برگزار شد، افزود: باغ موزه دفاع مقدس یکی از ابرپروژه‌های فرهنگی استان محسوب می‌شود که اکنون بخش‌هایی از آن نیمه تمام و برای تکمیل و بهره برداری نیازمند تامین اعتبارات است.

وی ادامه داد: موضوعات حوزه دفاع مقدس با محدودیت های زمانی و از بین رفتن نسل‌ها مواجه است که نباید در برابر این حوزه زمان را از دست نداد.

استاندار مرکزی بیان کرد: شهر اراک در روزهای پایانی هفته میزبان فرمانده نیروی دریایی راهبری جمهوری اسلامی است و بدون شک حضور وی آثار و برکات زیادی برای استان خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: اعزام اردوهای راهیان نور از پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شود و حدود هفت هزار نفر به مناطق اعزام می‌شوند و همه دستگاه‌ها به سهم خود می‌توانند در زمینه فضا سازی (چاپ بنر،تراکت و بروشور)و اقدامات تبلیغی سپاه را پشتیبانی کنند.

سردارمحسن کریمی اظهار کرد: استان مرکزی در اعزام اردوهای راهیان نور به جهت کیفیت بالای برنامه‌ها رتبه نخست را در سال‌های گذشته به خود اختصاص داده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ارتباط با تخصیص بودجه دانشنامه دفاع مقدس تصریح کرد: با اعتبار تخصیص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه استان، تلاش خواهیم کرد تا دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی به سرانجام برسد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: چهارم آبان ماه یادواره شهدای اراک با پرچمداری شهید رحیم آنجفی برگزار می‌شود و از دستگاه‌های استانی تقاضا می‌شود ضمن یاری رساندن در زمینه فضا سازی، اطلاع رسانی و حضور پرشور در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنند.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی که علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده از هر اتفاقی بهره‌برداری می‌کند و سعی دشمن بر این است با وارونه جلوه دادن حقایق دیدگاه جامعه را نسبت به نسبت به جمهوری اسلامی تغییر دهد، قدرت بازدارندگی، عملیات پیش دستانه، درگیری خارج از مرز، ایجاد رعب و وحشت راهبرد عملیاتی دشمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار