سرپرست شهرداری اراک کفت:طبق مصوبه شورای ترافیک استان، مقرر است که این میدان جمع آوری شود و به تقاطع دارای چراغ راهنما تبدیل ‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 19 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی ، مجتبی قاسمی با اشاره به تصمیمات صورت گرفته برای حل مشکلات ترافیکی در کلانشهر اراک، گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک استان مرکزی مصوب و مقرر شد تا میدان حضرت، ولی عصر (عج) اراک که یک نقطه دارای گره ترافیکی است جمع‌آوری شود و به تقاطع دارای چراغ راهنما تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه این میدان اصلاح ساختار خواهد شد و تردد در آن به واسطه چراغ راهنما هدایت می‌شود، افزود: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری میدان کلید خورده و کار دشواری نیست، اما پروژه نیازمند تملکاتی است که باید انجام شود.
قاسمی گفت: قطعا این تملکات نیازمند درخواست و مکاتبه است و با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در محل میدان مواجه هستیم که هنوز توافقات با این شرکت به نتیجه نرسیده و این امر قدری زمان می‌برد.
سرپرست شهرداری اراک افزود: این پروژه در واقع پروژه شهرداری نبوده و از سوی شورای ترافیک به شهرداری محول شده است. هنوز برآورد مالی برای این پروژه انجام نشده و فقط دستور تسریع در اجرا داده شده است و انجام کار نیازمند مقدمات است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار