امام جمعه پیشین کرمانشاه:
امام جمعه پیشین کرمانشاه گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است که باید آن را حفظ کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 19 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام راحل در سال ١٣۴١ اظهار کرد: ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و از جنگ بالاتر نداشتیم که بر آن فائق آمدیم.

وی افزود: این قصه غزه را محکوم می‌کنیم و برای جنایات مرتکب شده توسط اسرائیل علیه فلسطین و غزه محزون هستیم.

آیت‌الله علما اذعان کرد: از همه اقشار جامعه کرمانشاه از جمله خانواده‌های شهدا و ایثارگران، استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس، روحانیون و همه افراد حاضر در این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از امام جمعه کرمانشاه خواستار رسیدگی به احداث زائر سرای کرمانشاهیان در مشهد مقدس شد و گفت: یکی از دغدغه‌های من زمین های مشهد است که باید در آن زائر سرا احداث شود.

علما از اعضا دفتر خود تشکر و قدر دانی کرد و افزود: من بارها گفته ام که دفتر متعلق به من نیست و متعلق به مقام معظم رهبری است.

وی عنوان کرد: روز قیامت و روز محشر نتیجه کارهای ما است و نتیجه کارهای ما از عمل ما مشخص می‌شود و عمل ما را ذکر خداوند درست می‌کند.

علما بیان کرد: این ذکر خدا انسانیت ما را قرآنی می‌کند و یکی از برکات مهم انقلاب همین نماز جمعه است که باید آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای ما بسیار با ارزش هستند و همه ما مدیون شهدا هستیم لذا دین ما با خدمتگزاری به مردم ادا می‌شود.

وی اذعان کرد: اگر انسان ذکر خدا را بگوید هدایت می‌شود و همه ما مسئولیت داریم و باید این مسئولیت را به درستی انجام دهیم.

علما خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری غیر از اسلام حرف دیگری نداشتند و همه ما باید در حفظ آن کوشا باشیم و همه در خدمت اسلام باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار