رییس شورای کلانشهر کرج اعلام کرد: تقاطع جدیدبلوار موذن کرج در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نام" شهدای غزه" نامگذاری شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 19 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» مسعود محمدی گفت: اعضای شورای شهرکرج عصر امروز در نشستی ویژه با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مردم مظلوم غزه به‌ویژه کودکان، زنان بی‌پناه و بیماران بیمارستان المعمدانی به نشانه حمایت از مردم مظلوم این سرزمین، تقاطع موذن کرج را به نام "شهدای غزه "نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: این نامگذاری برای نشان دادن مظلومیت مردم مسلمان فلسطین که این روزها رژیم غاصب و کودک کش با سکوت دولت‌های اروپایی، آمریکا و برخی دولت‌های عربی به کشتار آنان روی آورده؛ با نظر کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهرکرج انجام شد.

محمدی گفت: نامگذاری تقاطع شهدای غزه در کلانشهر کرج، نشانی از مقاومت اسلامی ملت ستم‌دیده فلسطین است تا فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی پایدار بماند.
رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی قابل چشم پوشی نیست و سازمان‌های بین المللی باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی افزود: مدیریت شهری کرج نیز همگام و در کنار مردم فهیم این شهر از هیچ تلاشی در زمینه حمایت از مردم مظلوم غزه فروگذار نخواهد بود.

صهیونیست های جنایتکار طی چند روز گذشته با شدت بخشیدن به بمباران های وحشیانه خود شمار زیادی از کودکان، زنان و مردم بی گناه غزه را به شهادت رساندندکه بمباران بیمارستان المعمدانی اوج شقاوت و کینه توزی این رژیم اشغالگر را به نمایش گذاشت.

مردم استان البرز در حمایت از مردم مظلوم غزه دست به راهپیمایی با شکوه زدند.

تعدادی از شهرهای استان البرز از جمله محمد شهر و مشکین دشت به نشانه همدردی با مردم مظلوم غزه ، پرچم های بزرگ ورودی این ها را به مدت سه روز نیمه افزاشته کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار