معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بیان داشت :علاوه بر استفاده حداکثری از زمین‌های خالی سطح شهر، باید بررسی شود که آیا می‌توان در ساعات غیر آموزشی از محوطه و حیاط مدارس مرکز شهر برای پارک خودروها استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 16 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری اظهار  داشت : نصب دوربین هوشمند در تقاطع‌های سطح شهر را یکی از راه های کنترل تردد و ترافیک

وی گفت : نیاز است که در زیرگذرهای کشوری و رسالت جداکننده‌هایی نصب شود تا افراد متخلف قادر به دور زدن در این معابر نباشند.

هژبری ادامه داد : اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ایلام باید زمین مورد نیاز و مناسب را برای ایجاد پارکینگ خودروهای سنگین راهسازی که در محدوده و حاشیه شهر هستند، تامین کند و پس از آن پلیس راهور جمع آوری این خودرو ها از سطح شهر و انتقال آنها به مکان مورد نظر را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت : اماکن ثابت توزیع میوه همانند بازارچه میدان میلاد نیز باید اقدامات لازم برای پارک خودروها در زمین خالی آن محدوده انجام دهد تا مانع از بروز ترافیک در آن محدوده شوند.

هژبری ادامه داد : شهرداری ایلام حتی یک ریال از اعتبارات ماده (۲۳) جرائم رانندگی که لزوماً باید در حوزه ترافیک هزینه شود را نمی تواند در جای دیگری هزینه کند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خاطرنشان کرد :  هم اکنون یک طرح کلی از کنترل ترافیک شهر داریم که همانند یک پازل، باید قسمت های آن با رعایت استانداردها و نکات فنی تکمیل شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار